Nazwa i adres Zamawiającego:
INSEQR sp. z o. o.
Dzierzby 2
02-836 Warszawa
Adres do korespondencji:
INSEQR sp. z o. o.
Dzierzby 2
02-836 Warszawa
Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu zakupowym nr PZ/2024/02 na zakup i dostawę podzespołów komputerowych oraz sieciowych, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) – załącznik do ogłoszenia.
Informacje ogólne dotyczące procedury postępowania zakupowego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, jawności, przejrzystości postępowania i wyboru wykonawców oraz efektywności rozumianej jako celowego i oszczędnego wydatkowania.
Odpowiedzi na pytania:
- §5. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia nieprawidłowości. W przypadku uchybienia powyższemu terminowi reklamacje uznaje się za uwzględnioną w całości.
Wnioskujemy o wydłużenie terminu na rozpatrzenie reklamacji do 7 dni roboczych. Czas reakcji serwisu na zgłoszone wady/usterki jest niezwłoczny jednak, procedura reklamacyjna odbywa się jednak także przy udziale Producenta a proces decyzyjny z różnych względów może się przedłużyć.
Akceptujemy wydłużenie terminu rozpatrzenia reklamacji do 7 dni.
- §6.1 Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty następujących kar umownych:
1) za opóźnienie w realizacji zamówienia – w wysokości 3% wartości netto niedostarczonego w terminie przedmiotu umowy – za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, (..)
2) za opóźnienie w wykonaniu obowiązków wynikających z gwarancji jakości – w wysokości 3% wartości netto reklamowanego przedmiotu umowy – za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, liczony od pierwszego dnia po terminach określonych w § 5 ust. 5 lub 7, (..)
3) za opóźnienie w wykonaniu obowiązków wynikających z rękojmi za wady – w wysokości 3% wartości netto reklamowanego przedmiotu umowy – za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, (..)
Wnioskujemy o obniżenie poziomu kar do wysokości 0,5%. Taki poziom kar stosowany jest powszechnie w postępowaniach publicznych a zapewnia bezpieczeństwo Zamawiającemu przed opóźnieniami ze strony Wykonawcy. Kara na poziomie 3% jest bardzo dotkliwa dla Wykonawcy i takie ryzyko będzie musiało zostać skalkulowane w cenie przedmiotu co ostatecznie przełoży się na wyższą cenę złożonych w postępowaniu ofert.
Akceptujemy obniżenie poziomu kar do wysokości 0,5%.
Załączniki: