Wspieramy gminy i powiaty realizujące unijne programy „Cyfrowa Gmina” i „Cyfrowy Powiat” – organizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020. Współpraca w realizacji tych programów jest szeroka i obejmuje całościowe wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

Obowiązki związane z zapewnieniem cyberbezpieczeństwa w podmiotach publicznych reguluje rozdział 5  (art. 21 – 25) ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2018 r. poz. 1560).

W naszej ofercie znajdują się kompleksowe działania na rzecz gmin i powiatów mające na celu:

  • przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa zgodnie z wymaganymi regulacjami, a także zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych,
  • audyty przeprowadzane w siedzibie JST przez audytorów posiadających uprawnienia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa,
  • wsparcie JST w realizacji projektu gwarantującego cyberbepieczeństwo w każdym urzędzie,
  • cyfryzację urzędów JST i jednostek im podległych oraz nadzorowanych poprzez nabycie sprzętu IT i oprogramowania, licencji niezbędnych do realizacji e-usług, pracy i edukacji zdalnej,
  • edukację cyfrową dla JST w zakresie obsługi nabytego sprzętu oraz oprogramowania i licencji.

Dodatkowo naszym Partnerom oferujemy:

  • pomoc w procedowaniu wniosku o dofinansowanie w ramach programów „Cyfrowa Gmina” i „Cyfrowy Powiat”,
  • pomoc w realizacji i rozliczaniu wniosku,
  • zapewnienie zgodności z KRI,
  • testy penetracyjne – na indywidualne zamówienie.

Chętnie odpowiemy na Państwa pytania. W celu poznania szczegółów współpracy prosimy o kontakt:

e – mail: biuro@inseqr.pl | tel.: +48 22 641 21 98 | tel. kom.: + 48 514 626 449 | tel. kom.: +48 502 913 895

ul. Dzierzby 2, 02-836 Warszawa